2017. május 19., péntek

Környezetbarát Cement- és Betonipari Technológiák

Szilikátipari Tudományos Egyesület, Cement Szakosztálya, Beton Szakosztálya, MTA Földtudományok Osztály, Bányászati Tudományos Bizottság, Bányászati, Geotechnikai és Nyersanyagelőkészítési Albizottsága, MTA MAB Nyersanyagelőkészítési és Környezeti Eljárástechnikai Munkabizottsága, Miskolci Egyetem, Műszaki Földtudományi Kar, Nyersanyagelőkészítési és Környezeti Eljárástechnikai Intézete, Országos Magyar Bányászati és Kohászati Egyesület Miskolci Egyetemi Szakosztálya

tisztelettel meghívja Önt a

Környezetbarát Cement- és Betonipari Technológiák
című tudományos ülésre.

Az ülés időpontja: 2017. május 24.
Az ülés helye: Miskolci Egyetem, A/1. épület VIII. előadó (115-116. terem)

A rendezvény díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Kérem regisztráljon az ejtszabor@uni-miskolc.hu e-mail címen.
Program
10.30-12.30 Szakmai előadások

Megnyitó, Köszöntő:
MUCSI GÁBOR egyetemi docens, Miskolci Egyetem, SZTE Cement Szakosztály elnöke
GÁVEL VIKTÓRIA tanúsítási irodavezető, Cemkut Kft.: Energiatakarékos beton

BALCZÁR IDA ANNA egyetemi tanársegéd, KORIM TAMÁS egyetemi docens, Pannon Egyetem: Alkáli aktivált cementek előállítása kristályos kohókőből

GEORGE NEHME SALEM egyetemi docens, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Környezetbarát cementek alkalmazása

SZABÓ ROLAND PhD hallgató, MUCSI GÁBOR egyetemi docens, Miskolci Egyetem: Geopolimer habok fejlesztése ipari melléktermékekből

RÁCZ ÁDÁM adjunktus, Miskolci Egyetem: „Innovatív Finomőrlési-Szemcsetervezési Technológiák Laboratórium Fejlesztése A Miskolci Egyetem Fenntartható Természeti Erőforrás Gazdálkodás Kiválósági Központban” című GINOP 2.3.3. projekt bemutatása

12.30-13.00 BÜFÉ EBÉD

13.00- 14.00 LABORLÁTOGATÁS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése